Müügitingimused

Tellides www.goldfinger.ee  veebilehelt kaupa, aktsepteerib klient kõiki järgnevaid tingimusi.

1. Üldised tingimused

1.1 Allpool loetletud ostutingimused kehtivad www.goldfinger.ee klientide ja veebipoe omaniku Kuldsõrme OÜ vahel.

1.2 Kuldsõrme OÜ jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindu ühepoolselt muuta.

1.3 Lisaks käesolevatele lepingutingimustele reguleerivad Kuldsõrme OÜ veebipoe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. Vastavalt VÕS § 56 on ostjal õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

2. Tellimus

2.1 Kliendi poolt edastatud tellimus läbi www.goldfinger.ee veebilehe on tahteavaldus tellimuses märgitud toodete ostmiseks selles märgitud hinnaga. Kuni tellimuse kinnitamiseni on ostukorvis valitud kaubad saadaval ka teistele klientidele. Kui klient on kauba eest tasunud, loetakse müügileping sõlmituks.

2.2 Lepinguga võtab Kuldsõrme OÜ endale kohustuse kokkulepitud tingimustel kaupa tarnida. Kaup toimetatakse ostjani kullerfirma Smartpost (Itella Smartpost OÜ) vahendusel pakiautomaati, toimetatakse ostjani kulleriga või tuleb ostja ise kaubale järgi Kuldsõrme OÜ kauplusesse aadressil Väike-Karja 8, Tallinn.

2.3 www.goldfinger.ee veebilehel olevad hinnad ja ostutingimused kehtivad Eesti Vabariigi piires. Kui klient soovib tellida kaupa välisriiki, lepitakse tingimused ja hind eraldi kokku. Selleks palume ühendust võtta e-posti (info@goldfinger.ee) või telefoni (+372 640 6880) teel.

2.4 Kauba tellimise järgselt saab klient e-posti aadressile tellimuse kinnituse. Olenevalt tellimusest võib kauba kohaletoimetamine aega võtta 1-14 päeva. Soovi korral võib Klient täpsustada tarneaega, võttes Kuldsõrme OÜ-ga ühendust telefoni või e-posti teel.

3.  Kohaletoimetamine

3.1  Goldfinger.ee e-post ostetud tooteid toimetame kliendini Itella Smartpost pakiautomaadi teenuse või Smartkulleri vahendusel, samuti saab klient tootele ise järgi tulla Väike-Karja 8 asuvasse Kuldsõrme kauplusesse.Kaupu saadetakse ainult Eesti Vabariiki.

  • Kui valite kohaletoimetamise viisiks Itella Smartpost pakiautomaadi, siis kohaletoimetamise hind sõltub paki suurusest (alates 2,80€). Postitame kauba vastavalt laoseisule 1-14 päeva jooksul, millele lisandub SmartPOSTi tarneaeg. SmartPOST saadab SMS teavituse uksekoodiga, kui pakk on jõudnud pakiautomaati.
  • Kui valite Smartkuller kullerteenuse, on kohaletoimetamise hinnaks 5€. Postitame kauba vastavalt laoseisule 1-14 päeva jooksul. Kuuel päeval nädalas (E-L) pakkide kättetoimetamine tellimisele järgneval päeval (v.a pühapäev ja väikesaared). Klient saab valida paki kättesaamiseks sobiva ajavahemiku (9.00-17.00 või 17.00-21.00) ja tellida kauba tööle või koju. Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul info paki saabumise kohta SMS-teatega. Kuller helistab kliendile enne paki kohale toimetamist. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda, lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati. Pakk antakse kliendile üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse kliendile SMS- teatega.

4.  Tasuta transport

​4. 1 Kui ostukorvis olevate kaupade müügihindade summa ületab 200 €, toimetatakse kaubad kohale tasuta!

5.  Makseviisid 

5.1 Peale tellimuse kinnitamist vormistatakse ettemaksu arve. Koopia arvest saadetakse ka Sulle tellimuses märgitud e-posti aadressile.

Goldfinger.ee e-poes on võimalik kasutada tasumiseks järgnevaid makseviise:

  • Pangalink
  • Ülekandega internetipangast

Pangalingiga tasudes vali peale tellimuse kinnitamist sobiva panga link, klikkides selle ikoonile. Peale internetipangas maksmist, kliki kindlasti linki „tagasi kaupmehe juurde“, makse õnnestumise kohta kuvatakse vastav teade!

Kui soovid tasuda endale sobivamal ajal läbi internetipanga ülekandega, kasuta maksmiseks arvet, mis on sulle saadetud e-posti aadressile. Pangaülekandega tasumisel märgi selgitusse kindlasti tellimusarve number.

Makseid võetakse vastu eurodes.

5.2 Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises

keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning

edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

6. Tellimuse tühistamine ja kauba tagastamine

6.1 Kuldsõrme OÜ jätab endale õiguse tellimus tühistada juhul, kui erakorralistel põhjustel ei ole võimalik tooteid müüa, tagastades kliendile toote eest makstud raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

Kui tellimuse täitmine osutub võimatuks, võtab Kuldsõrme OÜ kliendiga ühendust, et kokku leppida uued tingimused või tagastada kliendile kogu makstud raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

6.2 Kliendil on õigus peale toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates Kuldsõrme OÜ veebipoe elektronposti aadressile info@goldfinger.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ning oma arvelduskonto numbriga või helistades Kuldsõrme OÜ kontakttelefonil (+372 640 6880).

6.3 Peale toodete kättesaamist on kliendil aega kuni 14 päeva toodetega tutvumiseks. Toote sobimatuse korral on kliendil õigus oma tellimusest taganeda.

Tähtaeg hakkab päevast, mil kaup on ostjani toimetatud. Kliendil on õigus tagastada toode, mis on originaalpakendis ja korrektne. Kui tarbija lepingust taganeb, tuleb talle tema poolt tasutu tagastada täiel määral viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest pakkujani. Ostetud tooted tagastatakse Kuldsõrme OÜ-le, saates kirjaliku avalduse aadressile info@goldfinger.ee koos tellimuse numbriga, oma arvelduskonto numbri ning aadressiga. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

7. Vastutus ja vääramatu jõud

7.1 Kuldsõrme OÜ vastutab kliendi ees, nagu ka klient vastutab Kuldsõrme OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste ja rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

7.2 Kuldsõrme OÜ ei vastuta kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Kuldsõrme OÜ ei saanud mõjutada ning mida Kuldsõrme OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

8. Kliendi privaatsus ja andmekaitse

8.1 Privaatsuspoliitika

Kuldsõrme OÜ kaitseb klientide ja kasutajate privaatsust. Meie tegevus internetis on kooskõlas kõigi asjakohaste tegevuste ja vastavate Euroopa Liidu õigusaktide ja Eesti Vabariigi seadustega.

8.2 Isikuandmete kogumine ja kasutamine

Isikuandmed on andmed, mida Kuldsõrme OÜ kogub üksikisikuga sõlmitud lepingu täitmisel või temaga ühenduse võtmiseks.
Isikuandmete kogumine võib toimuda alljärgnevatel viisidel:
• kontaktandmete (sh sinu nimi, isikukood, postiaadress, telefoninumber, e-posti aadress, eelistatud kontakteerumisviis) esitamisel  meie veebisaidil või mujal (näit. kauplus)
• veebisaidi kasutamisel kliendi kontoinfost või küpsiste (cookies) kaudu
• ostu või tellimuse sooritamisel meie poes või e-poes isiku kontaktandmete või ostueelistusi puudutavate andmete  talletamisel. 

8.3 Muude andmete kogumine

Kogume ka isikustamata andmeid – andmeid, mida ei saa otseselt ühe kindla isikuga siduda (sugu, vanus, keele eelistus, asukoht).
Võime koguda ka andmeid üldistatud klienditegevuste kohta meie poodides ja veebisaidil. Need andmed koondatakse ja neid kasutatakse selleks, et saaksime klientidele edastada kasulikumat teavet ja saaksime teada, millised veebisaidi, toodete ja teenuste osad on kõige huvipakkuvamad. Koondandmeid käsitletakse selles privaatsuspoliitikas isikustamata andmetena.

8.4 Kogutud isikuandmete kasutamine

Kogutud isikuandmete abil saame teavitada kliente Kuldsõrme OÜ tooteuudistest, kampaaniatest ja tulevastest sündmustest. Klient, kes ei soovi olla meie uudiskirjaloendis või saada teavitusi teda huvitada võivatest toodetest, saab ennast adressaatide sihtrühmast igal ajal eemaldada. Kogutud isikuandmeid kasutame ka kauba kohaletoimetamiseks ning kliendi ees võetud kohustuste täitmiseks. Kliendi paremaks teenindamiseks võib Kuldsõrme OÜ avaldada teavet üksikute kasutajate kohta kolmandale osapoolele, kes osutab Kuldsõrme OÜ-le teenuseid ning on lepinguga kohustunud hoidma jagatud teavet konfidentsiaalsena. Kolmandaks osapooleks on näiteks meie partner, kelle ülesanneteks on e-poes müüdavate kaupade transport. 

8.5 Isikuandmete kaitse

Kuldsõrme OÜ rakendab kõiki ettevaatusabinõusid (sh administratiivsed, tehnilised ja füüsilised meetmed) kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.

8.6 Turvalisus

Kõiki Kuldsõrme OÜ e-poe (www.goldfinger.ee) külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.

8.7 Privaatsuspoliitika tingimused ja muudatused

Meie veebisaiti kasutama asudes oled käesolevate põhimõtete ja tingimustega tutvunud ning nendega nõustunud. Jätame endale õiguse vajadusel privaatsuspoliitika üldtingimusi muuta, teavitades sellest kõiki püsikliente.
Kõigi privaatsuspoliitika või andmetöötluse kohta tekkivate küsimuste või muredega palume võtta meiega ühendust aadressil info@goldfinger.ee.

8.8 Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

9. Vaidluste lahendamine

9.1 Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti teel info@goldfinger.ee või helistada telefonil +372 640 6880. Kui ostja ja veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.